středa 8. října 2014

Svatební dar pro bráchu


                                   
Když jsem se dozvěděl, že se můj brácha bude ženit, chtěl jsem mu dát nějaký originální dárek, Chvíli jsem přemýšlel a protože mě dříve žádal, jestli bych pro něj nenamaloval obraz, rozhodl jsem se sfouknout obojí naráz. Původní představa byla jiná, nedařilo se mi najít tu správnou inspiraci a tak několikadenní práce skončila absolutní likvidací obrazu hadrem a terpentýnem. Asi dva týdny jsem chodil kolem rozmazaného plátna a pořád nic. Inspirace nebyla. Nakonec mě zachránila moje milá švagrová a její umělecké cítění, která v těch nejasných tvarech a šmouhách viděla v podstatě nástin toho, jak obraz dopadl. Nakreslila mi na papír, co vidí a nechala mi ten nákres u obrazu. Po návratu z práce a pohledu na její nákres jako bych procitl a pocítil okamžitý nával inspirace. Za dva večery bylo hotovo. Děkuji ti múzo. 
Novomanželům se dárek líbil a údajně už i má své místo na zdi, což mě velmi těší.




0 komentářů:

Okomentovat